2012 m. liepos 10 d., antradienis

Tik draugai..

Šiandien susimąsčiau.. ar gali panelė ir vaikinas būti geriausi draugai? TIK draugai.

Galbūt panelė ir vaikinas nuo mažens žaidė smėlio dėžėje, slapstėsi žaisdami slėpynių ar kartu spalvino knygeles. Gal jie kaip sesė ir brolis, todėl tarp jų daugiau nei draugai negali būt?

Mano nuomone, taip būt negali. Nebet labai retais atvejais. Nemanau, kad tarp geriausių draugų visada išliks tik draugiška trauka. Vistiek vienas iš jų pajus, ar bent pagalvos apie kažką daugiau. Jei mano vaikinas turėtų draugę, kuriai išsipasakoja, susitikinėja, skiria daug dėmesio neštverčiau. Gal esu per daug pavydi. (?) Ir aplamai, manau merginos ir vaikinai visiškai kitokie. Panelės mėgsta apsipirkinėt, plepėt su draugėm apie drabužius, parduotuves ir panašiai, tuo tarpu vaikinai išgerti alaus, žiūrėti futbolą. Nesakau, kad nėra merginių geriančių alų ir žiūrinčių futbolą, bet kalbu apie daugumą.

Taip galvoju aš. Savo nuomonę išreikškit komentaruose.

Čiau!

 

10 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Yra žmonių kurie ir toliau bendrauja su tais pačiais žmonėmis bet būna tokių kurie tipo išauga jau ir reike keist draugus.

Karolis rašė...

Aš tai visai nesutinku :))

Brigita rašė...

O aš žinau ir ne vieną atvejį, kur atrodė, kad tik draugai, o vėliau išaiškėjo, kad visiškai ne. Ir aplamai žmogus kurį myliu, turi ir būti tas geriausias draugas.:)

Anonimiškas rašė...

Aš taip pat žinau kelis tokius atvejus.. Kartai tikrai norėtųsi tos "TIK draugystės"..

Brigita rašė...

Va būtent..

Ugnė rašė...

Aš turiu geriausią draugą nuo labai seniai, todėl dar kai buvom visai maži truputį vienu momentu jautėm simpatiją, po to praėjo ir dabar esam tik draugai :D Geriausi draugai. Dabar vienas kitam padedam ieškant antrų pusių :D

Brigita rašė...

miela.:)

EQ rašė...

O aš manau, kad labai kvaila diskutuoti tokiomis temomis. Juk žmonės nėra "dauguma" . Kiekvienas žmogus yra vis kitoks, kiekvieno pomėgiai skirtingi. Ir jei tau nesiseka su berniuku sutarti kaip su berniuku, o tavo draugė su savo geriausiu draugu visdėlto suėjo ir tapo pora - nereikia taip galvoti apie visą pasaulį. Aš turiu geriausią draugę jau daugiau nei 13 metų ir niekada jos nepavydėjau, niekada nekilo jokių intymių minčių matant tam tikras jos kūno dalis ir t.t. Nors turbūt ir aš nepakęsčiau, jei mano mergina turėtų tokį draugą, koks aš esu savajai.. Tei va.

Brigita rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Brigita rašė...

Džiaugiuosi, kad turi tokią draugė.:> todėl ir pasakiau, kad čia tik mano nuomonė. Nes bent mano atveju, niekada nebuvo tik draugystės. Smagu, kad yra žmonių, kurie turi tokius draugus.:>